Dypvevsmassasje

bindevevsmassasje-oslo

Dypvevsmassasje er en massasjeteknikk som fokuserer på de dypere lag av muskelvevet.

Dypvevsmassasje

Dypvevsmassasje løsner på spenninger i vevet som ligger rundt og utenpå muskulaturen, og bidrar til en generelt bedre sirkulasjon og kommunikasjon mellom kroppens funksjoner, spesielt fascia og sener. Dette er en kraftig og dyp massasje der massøren benytter forskjellige tøyninger og drag for å påvirke muskler, sener, bindevev, nervefunksjon og lymfedrenasje. Teknikken er for eksempel god for å løse opp i arrvev etter en operasjon eller skade.

Bestill time nå

Hos er du trygg på at din behandling skjer i trygge og gode omgivelser.

Dypvevsmassasje kan oppleves smertefull, men gir ofte gode resultater, og en kropp som føles mer bevegelig.

Dypvevsmassasje kan passe for de aller fleste som ønsker å løsne opp spenninger, øke sirkulasjon og oppnå en bedre bevegelighet. Det benyttes hardere trykk enn ved klassisk massasje.

Prisen varierer basert på tid, med en gjennomsnittlig pris på 1.999,-/2.499,- 25min/50min.

Hva kan jeg forvente?

Terapeuten utfører en god undersøkelse og behandling individuelt tilpasset deg. Det er svært liten risiko forbundet med bindevevsmassasje. Føler du deg uvel før behandlingen må
du si I fra til terapeuten før behandling settes I gang.

Før timen må du være hydrert. Ha god hygiene før timen. Har du underliggende medisinske diagnoser,sykdommer, hudplager eller tidligere negative erfaringer må du informere din terapeut om dette. Terapeuten vil basere behandlingen på din historie og undersøkelse av dine plager. Terapeuten vil kommunisere med deg , og ta deg gjennom stegene i behandlingen, så du føler deg trygg gjennom hele oppholdet.

Du kan føle deg litt øm eller støl etter behandlingen. Dette går som oftest over i løpet av 1-3 dager. Hverdagslige aktiviteter , trening og gjøremål som du gjør til vanlig medfører ingen risiko. Du kan føle deg litt sliten etter behandling, så ta dette med i betrakningen. Føler du deg svimmel eller uvel rett etter behandlingen ta det opp med terapeuten.

Bindevevsmassasje-oslo

Natalia